رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو ضد رئال هستي و هميشه در نشست‌ها سؤالات منفي مي‌پرسي. به من گفته‌اند كه تو چه آدم پست و حرامزاده‌اي هستي. تا زماني كه سرمربي رئال‌مادريد هستم احترامت را نگه مي‌دارم

 
José Mourinho - Real Madrid
 

- از وقتي رئال‌مادريد در بازي‌هايش خوب نتيجه نمي‌گيرد و در ليگ از بارسا عقب افتاده، كنفرانس‌هاي مطبوعاتي ژوزه مورينيو خاص‌تر از قبل شده‌اند. يكي از اين نشست‌هاي خبري خاص هم پيش از بازي ديشب رئال با اسپانيول برگزار شد. از حرف‌هايي كه در اين جلسه زده و طعنه ا ي كه به مسي و تيتو ويلانووا انداخته كه بگذريم، درگيري كه بعد از پايان جلسه بين مورينيو، دستيارش و يكي از خبرنگاران افتاده واقعاً توجه‌ها را جلب مي‌كند. ماجرا از اين قرار بود كه بعد از پايان كنفرانس خبري، مسئول روابط عمومي رئال‌مادريد از «آنتون مئانا»، خبرنگار روزنامه «ماركا» خواست كه همراه با او به اتاق ديگري برود. در آن اتاق سيلوينو لوئورو، مربي دروازه‌بان‌ها و مورينيو انتظار او را مي‌كشيدند. اين روزنامه نگار، خبري را در مورد دستيار مورينيو (مربي دروازه‌بان ها) منتشر كرده كه از نظر آنها صحت نداشته است. در آن خبر آمده بوده كه بعضي از بازيكنان رئال‌مادريد، سيلوينو لوئورو را جاسوس مورينيو مي‌دانند و حتي جرأت نمي‌كنند جلويش حرفي بزنند. البته مشكل خود مطلب چاپ شده نبود و آنها مي‌خواستند بدانند منبعي كه اين خبر را در اختيار او قرار داده، چه كسي بوده كه گويا دست آخر به هدفشان نرسيدند.

 

آنتون مئانا، نقش اول اين ماجرا در مقاله‌اي كه بعد از اين اتفاق چاپ كرده، جملاتي را كه در مدت 30 دقيقه صحبت با مورينيو و دستيارش بين‌شان رد و بدل شده را منتشر كرده. آن طور كه مئانا نوشته مورينيو و دستيارش برخورد مناسبي با او نداشته و آنقدر بلند حرف مي‌زدند كه صدايشان از بيرون اتاق هم شنيده مي‌شده: «اوايل اين گفت و گو، مورينيو و دستيارش با خشم و عصبانيت صحبت مي‌كردند اما با گذشت زمان لحنشان آرام‌تر شد. » مورينيو خطاب به مئانا گفته: «اينجا دنياي فوتبال است و من و آدم‌هايم در رأس آن قرار داريم. تو هم در دنياي روزنامه‌نگاري يك آشغالي. » اين البته تمام حرف‌هاي سرمربي پرتغالي نبوده: «تو ضد رئال هستي و هميشه در نشست‌ها سؤالات منفي مي‌پرسي. به من گفته‌اند كه تو چه آدم پست و حرامزاده‌اي هستي. تا زماني كه سرمربي رئال‌مادريد هستم احترامت را نگه مي‌دارم اما وقتي ديگر مربي اين تيم نبودم، ديگر برايم مثل يكي از آدم‌هاي كوچه و خيابان خواهي بود و آن وقت همديگر را خواهيم ديد... »

جمله ديگر كه خطاب به خبرنگار «ماركا» گفته شده، شايد به نوعي بر فقدان اتحاد ميان اعضاي تيم صحه بگذارد: «تو بايد ياد بگيري كه منابع خبري‌ات را كنترل كني. رئال‌مادريد 21 بازيكن دارد و رابطه همه‌شان با سيلوينو خوب است. البته اين جا هم جند تايي آدم ناجور وجود دارد كه گروه را به هم مي‌ريزند. تو به جاي اينكه اين آدم‌ها را كه به خودت و همكارانت ضرر مي‌رسانند از منابعت خارج كني، حرف‌هايشان را مثل خبر منتشر مي‌كني... »

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:1 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید